فرایند ثبت سفارش

ساعات کاری دفتر مرکزی:

شنبه الی چهارشنبه از ساعت 8:00 الی 17:00

پنج‌شنبه از ساعت 8:00 الی 13:00

روز کاری ارائه‌شده در وب‌سایت: شنبه تا چهارشنبه، ساعت 8:00 الی 17:00 است.

کلیه سفارش‌‏های ثبت‌شده در سایت‏ الـو سروش ‏ به‌وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. الـو سروش همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت‌شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، درصورتی‌که امکان تولید هر یک از محصولات چاپی در ‏ الـو سروش ‏ به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای ‏ الـو سروش ‏ محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به‌جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند. همچنین در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت‌شده به حساب مشتری واریز خواهد شد.

‏ الـو سروش ‏ مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت‌شده قبل از توقف سفارش گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند بدون اطلاع قبلی، برای ‏ الـو سروش ‏ محفوظ است. کاربران باید هنگام سفارش کالای موردنظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به‌طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل‌پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند. همچنین با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به‌هیچ‌عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن ازجمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد؛ بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مسئله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور حقوقی برای آن‌ها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه « تکمیل اطلاعات حقوقی» و واردکردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.

این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است